STUPID FOOD

jeah. dhatsh bläshc. Och det betyder att något är blä, i detta fall mat. (och allt annat man kan stoppa i munnen typ)

menmen, ont ihuvudet nu. mensverk, menshumör. Tänk dig att leva nästan helt utan mens i två år och helt plötsligt få tillbaka den? Skulle den vara välkommen då? NEJ TACK: jag känner att jag har asssssmycket humörsvängningar och skit nu så jag blir väldigt irriterad. å lite till.

Missar en helt underbar kväll på slottet typ ikväll: ska jobba. urs, känns inte peppande men efter två inatt är allt lugnt. då kommer jag bara känna att jag gjort rätt.

träffade mami idag och det var underbart. har saknat henne mycket.

gick på ingrids och jag säger bara en sak: KONTAKTER ÄR UNDERBART. jag fick två saker på köpet:D underbartunderbart.

Nu ska jag städa och hoppas det förgyller min dag: sedan ska jag bara göra nyttiga onödiga saker, vilket jag trivs bäst med: måsten som inte är måsten. puss!

Kommentarer
Postat av: Chris A.

(K)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback