I HAVE A GRATE STORY

or store? That would be beautiful.

Jag har ju gått på Cambridge. Jag gick ned ca 4 kg (!). Men min mage verkde inte tåla det denna gång(?) så jag var tvingad sluta. så nu håller jag på att baka kladdkaka.

Planerar eneventuell flytt, men vet inte om det går framåt eller bakåt. Ska iallafall byta lås på min dörr idag vilket känns bra. Nu känns det som jag bor här. undra om jag ska bryta ned den stora hemska garderoben? Hm... Iallafall har jag itne så mycket tid just nu. Har massor med läxa! Det känns inte ett dugg kul

Idag ska jag: Ringa två samtal, skriva ett tal och gå isäng i tid. PUNKT.


Igår var jag med E.K. Det var okej. Mer säger jag inte. jag var trött och less så jag ska inte kommentera. Men vi åt jättegosiga pannkakaor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback