MORGON

Jag tänkte skriva något roligt, något fyndig idag med. Vaknade upp med huvudvärk så det kanske inte kommer fungera sådrä bra som jag skulle önska. Jag hade alltså miljoner läxa igår som skulle göras och som inte gjordes, och även bakning som inte blev till. Jag skulle baka till klassen men det orkade jag inte så nu måste jag iväg på en stund för att köpa fika åt dem goda människa som vara på min skola.

Hade igentligen prov idag men det är ochså en sådan där rolig grej som Annie Lundström bara förskjuter hela tiden. Måste alltså snacka med läraren om att jag icke är redo idag.

+ alla saker jag vill göra? Det är ju dessa som får mig att inte göra det viktiga. igår såg jag alltså första avsnittet av topmodel 11 och det var ju bara så UNDERBART! Verkligen roliga uppgifter dem fick göra. Se det...
Sedan vill jag läsa mina hundra tidningar jag har införskaffat, det är dem från september jag inte läst än, det är skandal!

Men någon dag kommer jag betalat mina skulder, gjort allt jag behöver inom skola, befinna mig i Gbg med min pojkvän som jag saknar otroligt och där leva ett underbart ledigt liv med glädje och wellness. Känns som om det är ett trevligt mål att nå, men då måste jag klara sista året på gymnasiet först. Plus att jag börjar nyttiga livet idag! Jag och E.K ska faktiskt köpa träningskortet så vi ses när jag är värd att sitta ned igen!

+
Monki, Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Andres (ja med -res :)

Men du, nu blir jag olycklig över att jag inte kan se top model :P Och din blogg funkade!

2008-10-09 @ 14:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback