flytt

Nu har jag flyttat från min jobbiga etta till en finare - utan internett. it sucks.

gick igenom min blogg och hittade inlägget "officiellt för mkt"- där frågan i slutet löd:


- eller är det så att jag bara aldrig blir nöjd?


Och jovisst är det så. alla vill vi väl ha mera av det goda?

Så som jag ville ha ny lägenhet, dusch. fick dusch, nu vill jag istället ha ett badkar. crazy. har massor med läxa som vore skönt om de var gjorda. men ursäkta: hur ska man hinna med sådant om man sitter vid internetttttet som man har hos mor och far? Vet inte.


Ey, vi hörs. PUSS!!!!

bonus: blandade lite egen färg....

typ old/retro/supersöt! :)


Kommentarer
Postat av: Malin - i'm nobody!

För att något ska bli bättre måste man ha något om är sämre från början, ;)

Postat av: Malin - i'm nobody!

BTW Grattis till den nya lägenheten. Hoppas du trivs där, trots du är utan internet.

2009-04-26 @ 11:57:27
URL: http://mallanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback