skolarbete.

som ni vet är skolan påväg mot sitt slut.
trevligt. jag har fotolektion: lägger in bilder som jag tagit nedan :D


Nu ni som tror att jag aldrig gör något.
Idag ska jag gå på salongen: om en stund ;) arbeta på mitt pa100:göra alla olika konstnaglar jag gjort fast  på greger. sätta in dem i min vackra portfolio, slutresultaten kommer!

plus att mitt kreativa huvud målar (har uppgift i det så det är bra att det blir gjort).
och skriver dikter!

här kommer en dikt/ramsa jag skrev till mamma från jobbet. skickar alltid sms så hon vet att allt går bra, här kommer den:

Det finns inga dåliga kläder,
Bara mössor och dåligt väder.
Jag är redan trött, hjälp vilken dag,
Jag känner mig redan less och otroligt svag.
Medan jag gasar på fyran upp till hundratio,
funderar jag  på vad jag ska göra med lönen, kanske köpa nya möbler i Falun från MIO?
Flytten till Falun känns otroligt spännande,
men att lämna sitt riktiga hem känns mer skrämmande.
Allt ordnar sig på något sätt
men frågan är om det löser sig med mat och jag kan äta mig mätt?
Stora problem och magen känns underlig,
Men du! Det ordnar sig, jag är nog bara hungrig.
Vi hörs senare idag, efter duchen så ringer jag!




SLUT.
Här kkommer bilderna iaf.. :)




Bänk faktiskt.

Träd i grodperspektiv.

Solen bakom lampa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback