OFFICIELLT FÖR MKT.

Nej tack, nej tack, nej tack.

Jag mår inte bra av att tacka nej till jobbet och inte av att tacka ja. Jag längtar så otroligt tills den dagen då jag kan vara ehltidsanställt på  ett ställe istället för att jobba extra massor.

I helgen skulle jag bara vara med pojkvän. detta har slutat i att jag jjobbar alla tre heldagarna som vi hade tsm och går även skola på ena. Jag orkar inte. Jag ville ha en enkel helg utan allt bara med pojkvän. blir bara deprimerad nu, för jag vill ingenting annat än att vara med boyish men gör nästan bara annat.

Nästa gång säger jag nej tack. NEJ TACK.

dock behövde jag pengarna från jobbet. räkningar. jag ger snart upp. slutar skolan jobb fritid allt. urs det är så hemskt att inte vilja göra någonting. jag behöver något som jag inte vet vad det är . hopp om att allt snart är över kanske? kanske kanske. kanske...

eller är det så att jag bara aldrig blir nöjd?

Värt att fundera över. pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback