TELIA. SAMSUNG. BILDDAGBOKEN: FEL.

bilden på min älskade zebra nagel kommer förhoppningsvis på söndag. då jag åker hem till mamma och lånar kamera. då har jag förhoppningsvis mer än en nagel också!



Allt beror på för det första telia, som inte ger mig en ny telefon.
Min (för det andra) samsung, har jag nu lämmnat in för tredje gången på ett halvår.
Det är den ända kamera jag har (tredje). Försökte dock med att ladda via mms via en väns mobil till bilddagboken men det gick inte för min egen var registrerad redan så hennes fnkade inte. blä.


CDON.COM kan hoppa i diket och inte ta sig upp igen - filmerna har fortfarande inte kommit.

gaah, naglar idag: enkla mörkmörklila enfärgade ("vampira") i morrse. en tjej skulle ta bort men det slutade med något enkelt...
+ en söt kvinna som gör naturella hos mig. hon är alltid lika fin och glad :D (alltså "natural tip")
+ min ena lånfinger, testade zebra. kliver upp i ottan i morgon (klockan fem för att hinna grejer hemma och sedan gå till salongen) för att göra om den lite har en bättre sätt att göra det snyggare på vilket även innebär att bilden på söndag (om kameran finns hemma :O , jag tror det ) blir på mins en klar hand och lika snygga zebra som nu. efterssom den lilla justeringen inte kommer synas på kort.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tagit bilden själv?

Snygga kontraster :)

Postat av: Chris A.

zebra-nagel? cool.

puss älskling =)

2009-01-17 @ 08:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback