Efter en lång paus är jag nu igång.

Shit.- mycket att göra, nu är mitt internett fullkommligt officielt! jag har nu internett på datorn hemma och spotify också:D
Detta innebär att jag kommer vara jävlig mycket mer aktiv igen :D dety första jag gjorde nu vid datorn var att installera spotify (bakgrundsmusik: Beyonce - Halo) och loggade in på blogg.se!

Jag sitter inne på en stor ide... ska försöka hinna klar och vara med och tävla.... Några vet vad jag pratar om, det är min största idé någonsin och mitt tips till dig som pendlar 8 timmar någon gång då och då:

- TÄNK, BRAINSTORMA, LÄS OCH OBSERVERA! DU KAN GÖRA UNDERVERK....


Hittade ett foto att använda till skolarbete som jag nu ska sätta igång med. Men kom ihåg min nagelidé, kan inte släppa mkt info än, men NDS (Nail Design School) har godkänt...

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Karin

Har du inte...hm...Jag bad Elin säga till dem att stoppa ner en...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback