BMW IN MY HEART.

or as för jag satt ju på, jag mena i, den.

Har kom hem från skolan/jobbet nu. fett najs fick skjuts! I kära bmw:n då. det var mycket roligt, för jag har snackat med killen som körde förr om hur kul det är att sladda och så... det blev sladd! sedan fick jag skjuts hem så ringde exkexet på väg hem och e. så nu ska jag chilla tills vidare! och ringa pojkisvännis efter fem... tror han hade tentainlämning då????
jajajajaaaa.


PUSS!


Denna bmw skulle matcha mina naglar... men det gjorde den jag åkte i också för den var röd! (jag har nu leopard) Sedan matchade den min röda cheap mondayväska också.


Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: Jag tackar. :D

Postat av: Marina

Wow vilken härlig bil, hur läcker som helst

2009-03-06 @ 12:57:28
URL: http://www.bloggen.fi/murena69/
Postat av: Anonym

helloo, uppdatera någon gång ;)

2009-03-10 @ 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback