FÖDELSEDAG.

Intressant dag

00.01 - telefonen ringer. söta klasskamrat F ringer och grattar mig, och sjunger. dock sov jag så jag tackade sedan sade jag nog inte så mkt, vet ej? galet iaf :)

vaknade av klockan och att vännen J.J kastar ett paket på magen min. en tårtsak i hjärta och en bad mössa som heter tant. jag vet att jag är gammal men 19?är det så gammalt. ajja, jag behövde det till löshåret som man helst inte skla duscha så mkt. 

- prosit, jag har blivit förkyld också

går och köper extra fika: möter elin som ringer och grattar mig. fint det cokså. fått massor av grattz sms! roligt. fick en tårta av vännen E :) som bakat den personligen för mig :D finfint. sedan gick vi till skolan och jag fick badsalt och hårsnoddar av Linatha och kakor av Ii i fin burk:)



Nu har just halva klassen (känns det som lite mindre var det nog) varit och fikat. kommer fler sedan. fint och mysigt i min minilägenhet. har fixat den lite men ska fixa mer ;)

nu snart kommer fler vänner och fikar så jag har en rest timma . lyssnar på Regina Spector - Apres Moi som  jag råkade tycka om.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: Tack så mycket för tipset! :) Det låter jättesmart. ;)



Grattis på födelsedagen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback