FUCKETUPPPLAYER!

Jag är irriterad arg ledsen sur. osv.

Morgon började perekt. på några sekunder hade jag klivit upp utan vidare (jag har försovit mig flera ggr senaste tiden). Börjar göra mig snygg ja. Precis. det tog en stund och efterssom elin alltid brukar vara stackarn som väcker mig så  litar jag på att dom vakna vara. Det skulle jag inte gjort.

Känns hela tiden som om jag får skiten för allt när jag är där. Denna gång var vi sen pga att jag inte väckt dom. förra gången var dom sen pga att jag och sanna försovit oss. inte att e försovit sig, nej det håller vi käft om. sätt skiten på lillasyster gör det- nu orkar jag inte åka dit mer. nu stannar jag hemma, fara bara dit vid stort behov, typ om sanna ringer och vill det.

BLIR SÅ FUCKING IRRITERAD. Jag var i tid idag. tack. 

Tycker ni att jag är sen hela fucking jävla tiden? Köp klockan åt mig då. Den här klockan. NU.

Kommentarer
Postat av: micha

rätt! de är icket ditt fel, men de är lätt hänt att man får skit för saker man inte gjort :S

2008-12-10 @ 09:51:35
Postat av: rebecca

den har jag, skitsnygg är den!

god jul

2008-12-22 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback