JEAH. (VARNING: FJORTISINLÄGG)

Cool mössa dude.
Sitter och lyssnar på JonasBrothers. bara för att jag är barnslig ibland vad gäller music me fatta fuck dom har hatt! <3 :D
DOM ÄR SÅ JÄVLA SNYGGA.

MIN POJKVÄN ÄR SNYGGARE.

<3



Sedan läser jag även den amerikanska upplagan av SeventeenMagazine, för oss som sett top model 11 redan så borde man köpa detta nummer, efterssom topmodeldeltagare är med. och Kira Plastinina. KUL!< mer!

Vaknade upp av att syster elin ringde. hon trodde jag jobbade (detta är min enda lediga dag innan jag åker t gbg) men  hon bad jättemycket om ursäkt då hon (och steophan i bakgrunden) insåg att jag var ledig idag. de vet att jag jobbar mycket. Kul.

Jag är glad som satan. underbart, det bero på att jag är ledig. :D
Ikväll lägger jag in bilder på mina nyårsnaglar. och även en väska som jag gjort idag :)

pusspåersötnoesar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback