NAILSEN NYÅRSEN...

JAG VANN 3 NR AV NAGLAR I NORDEN! HELT UNDERBART!
Jag är så otroligt glad, har fortfarande inte riktigt fattat. kommer inte göra det riktigt fören jag får hem dem i brevlådan. men ändå känslan av att världen är underbar finns i hela kroppen! :D







Mina nyårsnaglar färdiga. Har gjort dem själv på mig själv.

Ni kanske ser att längden börjar komma?
Jo, som sagt kapade jag dom för jobbet. men nu jävlar (ursäkta ordvalet) ska jag helt enkelt vänja mig med de längre. i framtiden kommer de spetsiga tillbaka. vare sig pojkvän vill eller inte.

PUSS iaf!

Kommentarer
Postat av: bella

Jag vann också! :D

Postat av: Sandra

Åh, jag har kikat runt på dina bilder nu och jag skulle vilja erbjuda mig att göra en bloggdesign åt dig med någon av dina nagelbilder gratis om du är sugen på en ny. Hör av dig

2008-12-26 @ 23:23:26
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback