OKIDOKI.

Jag hatar telia. fuckeliduck. så är det.

Javisst minsann, Hade frej berättat att han dukade för två hade jag kommit men tur att ha n är en skämtare. dock gjorde det min morgon, för så fort jag hamnade med annat sällskap så blev jag negggggativ. blä, har varit negativ hela dagen nästan. Morognen var bra dock.

Iallafall ska jag köpa ett bord i morgon. jag ska även gå på telia och be dom skicka tillbaka mi ofungerande telefon för 300 kr. dey kan chit demselfs. hejt.

ajja. BORDET I MORGON.

Kul att inte jag har fattat att det ä rjul om 6 fagerdagar.
bajs.


Kommentarer
Postat av: .

Ska jag döda frej? Typ som jag gjorde med han andra killen.



Nah skoja bara. Eller gjorde jag? Är det ens Javier som har skrivit detta? Oj. The plot thickens.

2008-12-18 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback