CYKELLÅS MED SAFFRANSSÅS

eller nåt.

JO, var hos min kära syster. den där mellan syster jag nästan aldrig umgås med. Vi hade en najs tid: Made fun of a boy, ate food, laught and watched a movie.

På väg hem låste sig mitt lås. som var låst när jag skulle låsa upp det. så låstes det. ehm, det hade fryst helt enkelt. det gick bra efter ett tag men en ganska cool känsla över att under nästan två km mitt inne i stan cykla helt ensam och höra skrammlet från cykelhjulet. mysigt, men tråkigt: alltid dessa oljud från  e4 i bakgrunden. ajja, thats worth. i think.

Har inte ätit något kott idag och fann en underbar saladsbuffé på starz för 35 kr. underbar prisvärd: rekomenderas!

Jag har klippt mig(bilder kommer sedan) och gjort e:s naglar. Nu vill jag ringa min boyisch: ska se om det är tillåtet. PUSS!

Kommentarer
Postat av: agnes

bara trettiofem?! my god ska börja käka där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback