FALUTT.

Och för de utomstående som inte fattar så har jag nu hamnat i falun-

Det är intressant hu rdet kan gå. Jag förstår inte riktigt. Fick lön idag så jag for och hand lade på willys i falun. Det var ju najs. eller?
På något sätt blir det alltid så att jag går förbi hundmaten som luktar skit. på något sätt köper jag alltid oförväntade saker från wilys i falun. På något sätt köper jag alltid en tidning... (vilket igentligen är helt förväntat, men ändå. alltid!)
weird. konstigt. underligt. har gått igenom min budget som förhoppningsvis håller. vi märker väl... jag lever för lyxigt, klart den håller: måste lära mig vara sparsam bara. Nu ska jag göra läxa (foto), och vänta på boyfrienden ska kommishemmis! (K)

Kommentarer
Postat av: Chris A.

Jag kom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback