FEELIN' A BIT SICK

Urs. för en liten stund sedan var jag en sekund från att spy. Ärligt, det var inte najsss. Det var nåt äckligt på tv:n som utlöste det hela illamåendegrejen och nu är den av: som tur är.

Varför är alla utom jag (känns det som) snygga och smala? (fast de är anoretiska och fula). jag vet inte vad jag tycker mer än att jag har just nu lust att sluta äta mat och allt och abra gå ned i vikt. jag vill bli en pinne. just nu. men det kommer som vanligt ändras då det ställs fram mat på bordet (tur att man bor ensam och väljer om det blir mat eller inte själv). Tror även att jag äter iallafall och att det mest var illamåendet som gjorde att jag inte känner för att äta.

Vi märker väl om matbitar slinker ned.
Dock har jag för tcå timmar sedan slängt i mig tre kiwis. GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback