MORGONSTUND MED KAMERA I MUN'.

Vaknat tidigt i obbola för att leva livet under morgonen, leva stunderna fullt ut och utbyta kamerablixten mot liknande ljus. En trevlig stund med kameran på stan, tidigt på morgonen: dokumentärfoto tema; the city; the light. Väldigt mysigt, trevligt, kallt och underbart. Roligt är nog ett bra beskrivande ord. Letat ljus, letat motiv, letat skyltar och det gick bra!

Idag ska jag klippa mig. Eller inte jag, Sara ska klippa mig; så gör jag hennes naglar i morgon. Helt underbart.

SÅ först börjar vi den långsamma tisdagen med fotolektion av mig, efter det tvättar vi håret och åker till skolan för överloaaad av bilderna (såklar lägger jag in slutresultatet här, vilket består av fem sammansatta dokumentärsbilder). Sedan är det svenska (har np i svb i morgon) där jag förmodligen inte kommer lyssna speciellt mycket. Igår fick jag nya glamour, i förrgår fick jag nya elle. DET ÄR NÅGOT SOM KALLAS UNDERBART DET. Så därav kommer jag nog inte lyssna: jag kommer läsa...

Bild tagen påväg till falun. Högakustenbron: redigerad i PCS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback