TIME TO GROW UPPP

Det var känslan när min pojkvän åkte hem och allt var frid och fröjd: Nu har jag ett perfekt tillfälle att vara extra vuxen!
Det hela slutade med att jag lagade mat för tredje gången i min "lght 5".

Kokt Ris, Stekt Kyckling och Ihoprör Bearnaisesås. GOTT.

För er som känner mig väl och sitter och hostar av förvånad just nu kan jag meddela att ni borde be mig laga mat åt er någon gång: Det kan lyckas, om jag är ensam i köket och får koncentrera mig till fullo. Precis som mitt sätt att baka: Baka med kärlek.

Dock har det varit en någorlunda vanlig galutt dag och jag gick promenad och ska se top model 11, episod 9 nu!!! Det är underbart, har ni tur tar jag i tu med att skriva mer på bloggen sedan. Mitt upphåll har berott på att jag varit upptagen, bla. med pojkvänisch!

Kommentarer
Postat av: Chris A.

Ser jättegött, skulle ha tagit en bit. Grrr.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback