DISKRENSNING

Jag förstår inte mig själv ibland.
Jag måste höra hur dåligt andra har det för att höra hur bra jag har det. Eller nåt.

Men idag var det annorlunda. Det var bara någonting som slog mig i ansiktet, SLASH! Insåg då att jag har det så jävla bra. Just nu har jag allt jag kan önska mig, och det jag inte har? Jo, det är klar det finns sådant också, men det är vältigt små saker jämfört med hungern i världen.

Jag Har:
En egen lght mitt i stan
som jag dess utom betalar helt själv.
pga att jag har ett välbelönt jobb (för att bara vara 18)
Dom ska dessutom byta lås för min skull nu. idag.
Jag har en underbar pojkvän
och fina rosor som han skickat med bud
Jag har mobilen jag önskat mig
och en stor dator.
Jag har världens snyggaste tidningställ
och prenumerear på tre tingingar (!)
Jag har en Ipod jag inte använder
och en ps2
Och förståss en massa räkningar och skulder,
men de försvinner snart...
Dessutom har jag flera underbara kompisar som finns där för mig i vått och torrt. Jättemånga som inte skulle ta åt sig då dom läste detta även fast jag menade dom, de är de människor som gjort avtryck i mitt och gjort mig till den jag är.

Jag har inte:
En kropp jag är spec jättenöjd med,
det går att ändra.
Jag behöver ränsa datorn (en skylt med diskränsning kom just fram),
men även det går att ändra.


Det tar slut där. Jag känner mig så lycklig att jag inte visste vad jag skulle göra. Så som man brukar säga: Alla människor vill alltid ha det bättre.
Så jag bäddade sängen.


Jag tycker dock att jag förtjänar detta för att jag har arbetat mig till det, det är sådant jag velat ha men fått gå en svår väg till många av sakerna. därav alla räkningar kanske... men det hindrar mig inte från att vara lycklig. Det är lite mycket att tänka på i mitt liv just nu men så kan det vara ibland. Deal with it och tyck inte synd om dig själv!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Lägg ut en bild på din pojkvän så man får se honom:)



Kram Emelie

Postat av: Malin

Aww har du skaffat blogg igen? :D Hoppas de håller denna gång :)

2008-10-21 @ 19:37:07
URL: http://mallanmamma.blogg.se/
Postat av: Chris

Dem kossorna är så söta! XD

2008-10-23 @ 14:56:06
URL: http://impractical-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback