FEROMONER


Nu är jag less, alla dessa feromonprodukter.

Jag slår på tv:n, vad ser jag? Feromonprodukt.
Jag slår på radion, vad ser jag? Feromonprodukt.
Jag slår på datorn, vad ser jag? Feromonprodukt.

Överallt är det reklam för dessa produkter som påstås höja en kvinnas attraktion av män. Kanske, jag sa kanske, fungerar det.

MEN!
Vad ska en kvinna som vill snärja en man ta sig till med?
Fick höra att det räcker med att finnas till. Men den som sa det kan ju tänka igen. Jag har letat som en dåre efter män och här får dom en liten sprej för att få oss på plats (att falla pladdask). Vad ska vi göra då? Vicka på röven?

Detta är intressant ordbajs som kommer ur mej. ibland händer det ofta, ibland aldrig.
Men nu har jag iallafall återskapat min gammla blogg och skaffat dator så jag hoppas på att se mer av ordskiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback