GRATIS KLÄDER

Det här är sådant jag väldigt sällan gör, så gott som aldrig. Men så loggade jag in på en blogg och såg en person som gått tre stycken presentkort á 250 kr på JC, och ett st presentkort á 250 kr på HM. Jag tänkte att det kan vara värt ett försök! Nu har jag kikat in sidan och funnet det helt möjligt, bra regler och det är helt gratis.

Anledningen till att jag tror på det här är för att han var så överväldigad över att han trott det var en bluff: så en dag kom presentkort med ett värde på 1000 kr hem i brevlådan. Det fanns bild och allt, så visst är det sant! Det är totally värt! Jag är medlem nu, blev det igår. jag har redan 53p!

Vill du också? Då kan du gå in på denna sida: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=51415


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback