HÅLL I DIG, JAG LAGAR MAT

och det är sant.

Köttfärssås och spagetti.
Dock äter jag så jävla sakta så det blivit kallt.

Har dock prov i morgon som någon bestämd lärare sagt att jag måste göra.
sitter och lyssnar på det jag läst in på min mp3 och jag måste säga att det är inte ett dugg intressant.
jag vilst av allt ligga i sängen, äta godis och se på film. men nej, det får man inte göra för att man har läxa! fy fan vad dålig stil. sjukt trist.

har bara ätit lite godis idag och jag har inte inhandlat något onyttigt. det är bra: antar jag.

VI HÅLLER PÅ MED GLASFUSING PÅ FORMEN! Det är jävlit skojj. men pyssligt och svårt. nya läraren är spec.

Nu ska jag diska och plugga. CYA.

Kommentarer
Postat av: Chris

Stolt, har sett bilden. (K)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback