JUST DANCE


Underbart. Nu har jag äntligen börjat med min fulvecka på riktigt! Jag hade så otroligt ont i magen igår så jag bestämde mig för att nu är det slut, imorgon börjar jag på Cambridge. 500 kronor i veckan, utrensande och jag går ner i vikt. Sedan när jag kört det (vet inte hur länge än, minst tre veckor) ska jag börja småträna. Hur vet jag inte, promenixer och dylikt även träningskort kanske. Men då kommer frågan: Vart ska jag köpa det? 
Träningskort IKSU?
= Längre bort (cykel dit som träning också, dock inte på vintern), bättre träningstider (fler tider), dyrt som satan, stort, proffsigt, snyggt, lyxigt!
Träningskort Träningsverkstan?
= Nära som f'n, billigt, mysigt, sämre tider, billigt! Mindre krav på hur man ser ut (jag vill ju se bättre ut om jag tränar på IKSU för det är det senaste i Umeå), ensam i duschen! Super igentligen...

Jag kan ju alltid träna upp mig ett halvår på Träningsverkstan (1.300 kr) och sedan köra lyx och vara snygg. Vi får se!
Nu ska jag göra läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback