KLOCKAN

01.57
I vanliga fall skulle jag ha sovit vid den här tiden. Men jag har varit med J.J och vi har sett till Top Model 11 episod 4 men även Sex And The City The Movie. Tiden blir så underbar när man har kul och den går fort.

Somthing is bathering me thoe, jag behöver jobba på Online. Not only because of them, även anledningen att jag behöver pengar. La idag undan ett par skor på Bianco som kostar 1.300 i siffror. Ja, det är mycket pengar.
Vad är då anledningen till att jag inte, paus.

Jag var just påväg att skriva: Vad är då anledningen till att jag inte orkar jobba på Online?
Då jag skulle skriva:
Vad är anledningen till att jag inte jobbar på online?
Jag svarade själv i min hjärna: Jag varken vill, orkar eller känner för det.
Vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback