KROCK, JOBB, PENGAR OCH VATTEN

Jag har tur.

Under helgen har jag varit med i e krock, jag har tjänat pengar på att jobba skiten hur mig och min vän E.K men ändå har jag för tillfället enligt mig bara råd med vatten. Där av rubriken.


Specifikation av helgen:

I fredags opererade jag mig under armen för andra gången. De pratade om vilka knivar de skulle använda och utan bedövning: nästan outhärdig operation, men lättare än den förra liknande. Nu pratar vi om en mindre operation alltså, bara så ni vet.


Tack vare detta valde E.K att hjälpa mig på jobbet, det var ju bra. det var kul med sällskap iaf eftersom jag klev upp klockan 3 för att åka till övik med en MÄNGD tidningar, dock harde vk stannat så vi fick bara sitta de första timmarna. Sedan fick vi åka utan att ha farit till övik (någon annan tog över) och vi fick köra ut tidningarna till butikerna i stan på en gång. men som sagt, vk stod still, så vi hade inga expressen.

två varv var det som gällde och andra varvet, då vi är så sjukt trött (E.K beskrev det med: jag satt bara och stirrade och hörde Annie säga neeeeej!) stannade vi i en korsning vid en mack. jag stannade några meter bakom en blå saab för att ta den parkeringen sedan: Denne saabchaufför dock åt korv, körde med en hand, så när han backade ut backade han rakt. PÅ MIG.

Storbilen (lördagsbilen) de skador som blev var tre extralysen blev högst ett fungerande, mercedesmärket intryckt i kylare: vilket resulterade i trasig kylare: som rann kylarvätska  = man ska inte köra vidare...


efter evigt ringande, tagande av S bil, delande ut av tidningar, 5 h senare än vanliga sluttiden fick vi gå hem. bjöd E.K på pizza och såg Top Model 11 och chillade. Hon ville hänga kvar, men hallå: jag skulle ju upp 3 (4 i vintertid) denna natt också! Jag var ju tvingad att sova!


Jag sov tio timmar, åkte till jobbet, träffade R (trevligare än jag trodde), packade tidningar, körde till övik, packade tidningar, packade tidningar, packade tidningar, packade tidningar, delade ut tidningar, körde... Du förstår nog!

Efter klockan slagit 12 tog jag mig hem: köpte ett kilo kycklingfilé och åt köttfärssås och spagetti. nu har jag tvättat fyra maskiner kläder, hängt tvätt, varit på Citymottagningen och fått nytt bandage, köpt hårfärg, cyklat... Jag har varit hundra procent aktiv hela dagen. tills jag satt mig här. men nu ska jag vara aktiv igen: tvätten ska hängas, pengar ska tjänas, jobb ska göras, vatten ska drickas och bilar finns att krocka.

ARBETE!
Javier kommer på Onsdag: Därav upptagna Annie!

Kommentarer
Postat av: Chris A.

Näääh, vill krama dig nu. Kommer snart att göra det, vänta bara (K)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback