SUDDIG

Jag vet att bilden blev lite suddig, men det beror på att jag smsade in den till  bilddagboken för att få den hit och de finare bilderna var för hög upplösning på... Men, men, den här datorn är väldigt dum, därav fick jag börja på ett nytt inlägg för att fortsätta.

Jag är inloggad på msn samtidigt: Var är pojkvännen? Han är efterlyst. SKURK!

Jag har typ bestämt mig. Min fula vecka fungerar inte: äter godsaker hela tiden iaf så jag tänkte köra hårt. Ska snacka med syster i kväll om jag får låna Cambridgesoppor av henne till nästa torsdag (då jag kan köpa egna). Vill gå ned i vikt tills jag ska träffa min boyisch vecka 46...

Mitt mål är 65 kg, att uppnå det vore heeeelt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback