WANNA BE ON TOP?


Det är helt galet hur man kan bli beroende så lätt.
Jag kollade just hur lång tid det skulle ta innan jag kunde fortsätta se Top Model och det känns som  stora evigheters evigheter!..

Min fulvecka? varför är det alltid någon som inte låter mig göra sådant jag vill? Nu har jag blivit tillsagd: om vi ska ut och äta borde du kanske ta på dig något finare...
Så var det med det.
Jag fortsätter dock, men jag tar paus idag bara.

Jag är helt slut, har ont i magen så jag kände inte att komma i tid till skolan typ. Igentligen var jag fem min sen men jag väljer en timme istället!

JAG VILL VARA SNYGG! BLÄ.BLÄ.BLÄ.BLÄ.
Jag är alltid så målinriktad på kvällen: Ska jag aldrig mer sova? Jag vill alltid vara så målinriktad. Men jag måste sova... Vafan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback