Tröttizz.

Har just gjort nagalar på en kille. Han ville sluta bita på dem.

Har jobbat skiten ur mig idag, har så otroligt mycket som ska lämnas in, men hej! det är snar över.
Jobbar natt i natt så jag måste läsa läxa lite. Men provet igår (som jag läste på till igår) gick jättebra! Vilket kändes askul, för jag har inte presterat bra till den läraren förut så mkt, men han vet att jag kan. så nu fick jag visa det.

På söndag ska jag göra min nya nagelidé på Erica! hoppas jag.

På lördag är det prisutdelning.... På fredag och torsdag jobbar jag... på lördag fyller en vän år, grattis!... och på söndag ska läxor in. och även måndagen och torsdagen. men håller jag schemat så klarar jag det!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback